سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تصویری و گام به گام نقاشی خانه برای کودکان +فیلم

همه کودکان علاقه زیادی به نقاشی کشیدن دارند. آنچه که در ادامه فرا خواهید گرفت آموزش تصویری و گام به گام نقاشی خانه برای کودکان بهمراه فیلم آموزشی می باشد.

شاید شما هم به این نکته دقت کرده باشید که یکی از اولین چیزهایی که بچه ها نقاشی آنرا یاد می گیرند کشیدن خانه است. والدین می توانند با فراهم کردن وسایل نقاشی، آنها را با این هنر آشنا کنند. اصولاً نقاشی کشیدن تأثیرات مثبت زیادی بر هوش و خلاقیت کودکان دارند. در ادامه با آموزش نقاشی خانه برای کودکان در خدمت شما هستیم.

نقاشی خانه

اگر از تصویر بالا خوشتان آمده است در ادامه متن می توانید نحوه طراحی این خانه کودکانه را آموزش ببینید:

1- برای کشیدن این نقاشی، ابتدا مربع هایی را به صورت زیر بکشید. با این کار طرح را برای کشیدن یک مکعب آماده می کنید. که یادآور یک شکل حجم دار است.

نقاشی خانه1

2- اضلاعی را که این دو مربع را به یکدیگر وصل کرده است، باعث می شود تا یک مکعب تشکیل شود. خطوطی را که به صورت خاکستری مشخص شده است را کم رنگ کنید و تا جایی که می توانید بی رنگ کنید.

برای مشاهده ادامه آموزش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش تصویری و گام به گام نقاشی خانه برای کودکان


3 روش از پوشک گرفتن کودک به سادگی هرچه تمام تر +بهترین زمان

آموزش رعایت پاکیزگی در هر سنی به کودکان لازم است. یکی از مهم ترین کارهایی که والدین در سن دو سالگی کودک خود باید انجام دهند از پوشک گرفتن کودکان است که واقعا کار طاقت فرسایی می باشد. در این مقاله می خواهیم 3 روش از پوشک گرفتن کودک را به سادگی هرچه تمام تر بهمراه معرفی بهترین زمان برای انجام اینکار به شما آموزش دهیم.

معمولا دو اتفاقی که در یک محدوده زمانی برای کودکان پیش می آید از شیرگرفتن و از پوشک گرفتن آنهاست ولی مادران باید دقت داشته باشند که تا حد ممکن این دو اتفاق باید فاصله زمانی دو یا سه ماهه داشته باشند. لذا از آنجایی که از شیر گرفتن نوزاد در سن دو سالگی است پس از پوشک گرفتن کودک باید دو ماه قبل و یا بعد از این زمان باشد تا کودک از نظر عاطفی لطمه نبیند.

زمان مناسب برای کنار گذاشتن پوشک بچه:

مادران باید بدانند که بهترین سن برای از پوشک گرفتن بچه بین 18 ماهگی و 2 سالگی است. اما همه چیز به فرزند شما و آمادگی او بستگی دارد. آمادگی، یعنی این که کودک‌تان بعد از هر بار دستشویی برای 2 ساعت یا بیشتر خشک می‌ماند، از شما می‌خواهد که به توالت برود، دوست ندارد پوشکش کنید و در زمان‌های نسبتا مشخصی در روز مدفوع می‌کند. اگر کودک شما 28 ماهگی را پشت سر گذاشته باشد، به احتمال زیاد این نشانه‌ها را خواهد داشت. هر چه سن بچه‌ها بیشتر از 28 ماه و نزدیک‌تر به 3 سالگی باشد، موفقیت این روش بیشتر تضمین می‌شود.

آیا کودک شما برای از پوشک گرفتن آماده هست یا نه؟

چه فصلی برای از پوشک گرفتن کودک بهتر است؟

این نکته ها راقبل از شروع کار بیاد داشته باشید:

مهمترین کاری که باید یک هفته قبل از شروع دستشویی رفتن کودک انجام دهید؟

مهمترین کاری که باید در اولین روز دستشویی رفتن کودک انجام دهید:

مهمترین کاری که باید در دومین روز دستشویی رفتن کودک انجام دهید:

مهمترین کاری که باید در سومین روز دستشویی رفتن کودک انجام دهید:

بعد از آموزش چه باید کرد؟

ادامه متن را با کلیک بر  روی لینک زیر بخوانید:

3 روش از پوشک گرفتن کودک به سادگی هرچه تمام تر


7 دعای بارداری برای سلامت جنین، پسر شدن و دعاهای کاربردی دیگر

در ادامه آموزش های کاربردی در مورد سلامت و تغذیه نوزاد، در این مطلب 7 دعای بارداری برای سلامت جنین، پسر شدن و دعاهای کاربردی دیگر را تهیه کرده ایم که در اختیارتان قرار دهیم تا آنها را بکار ببرید.

آنچه که بیشتر از هر چیز دیگری ذهن مادران باردار را در طول 9 ماه بارداری به خود مشغول می کند سلامت جنین است و در درجه دوم جنسیت جنین برای آنها اهمیت دارد. در ادامه شما را با برخی از دعاهای مهم که برای سلامت و حفظ جنین و جنسیت آن مؤثرند را به شما آموزش می دهیم.

تأثÛ?ر-دعا-بر-جÙ?Û?Ù?Û±

1- دعای اول برای پسر شدن فرزند :

برای پسردار شدن آیه الکرسی را به انار شیرین بخوانید و بخورید.

زن با مشاهده آثار بارداری، دست خود را بر شکم نهد و 1400 بار صلوات نذر کند و 7 بار آیه 35 آل عمران( إذ قالت امرأهُ عمران رب إنی نذرت ما فی بطنی محرراً فتقبل منی انک سمیع الدعا) را بخواند.

2- دعای دوم برای پسر شدن فرزند :

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

7 دعای بارداری برای سلامت جنین، پسر شدن و دعاهای کاربردی دیگر